1. Składanie w całość pociętych na części widokówek, zdjęć przedstawiających różne miasta Polski.
2. Zestaw zabaw ruchowych z woreczkiem ( z 11.05.)
3. Umieszczenie na dywanie sylwet domów ( 4 małe, 5 dużych). Dziecko zamyka w dwie pętle (sznurek, wstążka) osobno duże domy i małe domy. Przelicza elementy w pętli i porównuje. Określa czym różnią się domy. Rodzic wyjaśnia jak bez przeliczania można porównać liczebność zbiorów- łączenie w pary (duży i mały dom). Dom, który został bez pary określa przewagę liczebną zbioru.
4. Słuchanie piosenki o domu: https://www.youtube.com/watch?v=ranx-T904iI
5. Wykonanie domów z pudełek różnej wielkości :
6. Zabawa słowna „Co by było gdyby…” . Dziecko odpowiada na pytania:
7. Zabawy swobodne z wykonaną pracą.
8. 5 – łatki: Karty pracy, cz. 4 s. 31 Ćwiczenia w książce s. 78 – 79